Gå til innhold

Nei, nå gir jeg opp!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååååå, er vel rundt om 9-10 uker på vei, og tror dere ikke jeg holder på å få en uvi?? Pokker.... :-( Forrige svangerskap hadde jeg 4 eller 5 uvi-runder!! Den ene gangen måtte jeg ligge et døgn til observasjon på føden pga at det tok så lang tid før antibiotikaen virket. Hadde GBS i urinen i forrige svangerskap, så har vel det denne gangen også!! Arg.... Mellom svangerskapene har jeg ikke hatt en eneste uvi, men nå er det altså på'n igjen! Isj.... :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hiv innpå med tranebærkapsler.. og ta det hele svangerskapet!!!!

Skrevet

Drikk masse appelsin juice.. Jeg har hatt utslag nesten hele sv.skapet, og sendt utallige urinprøver til dyrkning, men aldri hatt nok bakterier til at jeg har hatt infeksjon..

Men jeg har drukket appelsinjuice etter råd fra lege, og det har hjulpet.. Mener nå jeg da ;)

Skrevet

Legen min ville ikke at jeg skulle ta tranebærkapsler hele svangerskapet bare to uker ad gangen. Da hun ikke visste langtidseffekten av tranebærene under svangerskap. Jeg er på tredje kur på nå og hatt en kur for bihulebetennelse, men jeg håper at jeg kan slippe flere etter denne. Jeg drikker masse apelsinjus noe som antageligvis ikke hjelper, ettersom jeg får det igjen. Jeg har hatt litt problemer med å tømme blæra ordentlig etter at jeg ble gravid, så det er sikkert grunnen til at jeg får det.

Skrevet

Jeg har fått beskjed om å unngå tranebærkapsler, det anbefales ikke til gravide...

Drikker ikke juice (de aller fleste juicetypene er tilsatt sukker, noe som gjør at bakteriene der nede trives mye bedre), men drikker MASSE vann med sitron! Kan alle triksene, og har fulgt de til punkt og prikke.... Men det hjelper jo ikke, uvi'en kommer allikevel... :-( Skikkelig dritt.... Forrige svangerskap hadde jeg konstant utslag på leukocytter, og har fått beskjed om at dette mest sannsynlig er forurensing, men så går det over til en ny uvi.. Isj, begynner å bli lei nå!! Har snart drukket 1 liter vann da, så håper det går over i stedet for å bli værre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...