Gjest Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Hva er den beste stranden i Moss for de aller minste? Dvs sandstrand:)
Dailis Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Jeg synes fiskehytta ved Alby er best. Paradisbukta i larkollen er vel regnet for den flotteste, men er en skikkelig "vise-seg-frem"strand med masser av folk. Fiskehytta er familiestrand, kort å gå fra bilen, kafe hvor de selger is, brus og mat osv, og den har flytebrygge.
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Aner ikke hvor det er så du får ta meg med en dag:)
Dailis Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Det kan jeg, er veldig fint der:) Har du msn? Kan i såfall sende deg mailadresse på pm. Jeg er her ikke hver dag lengre så hvis jeg skulle forklart deg veien. Jeg var forøvrig og badet i dag tidlig, hadde levert unger på morningen og fortet meg ned på stranden, så herlig, og hele herligheten for meg selv. Er godt å leve på sommeren ja!
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 måtte bare legge et par unger her. [email protected] er adressen min:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå