Monajenten Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Hvordan gikk det hos jordmor? Når er terminen?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Mener å huske at jordmora sendte henvisning til ul bare..
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Jm tar vel ikke gu? De gangene jeg har vært preggers så har legen tatt gu på meg og anslått ca antall uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå