Duracellgirl*prøver* Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Når jeg fikk min sønn for over 2 år siden fikk jeg skikkelig fødetryne de siste ukene.. opphovnet og fæl... Når jeg var innom badet isted så ser jeg meg selv før forrige fødsel... herregud skal jeg å å se slik ut i hele sommer nå da.. tror jammen meg at det har kommet store mengder vann i kroppen den siste tiden, i tilegg til at jeg er veldig sliten..jaja ikke akkurat lekker dame gubben har. Åh er jo 7 uker igjen til termin!
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Ojoj... hm kanskje bebisen kommer før termin da? får håpe h*n kommer et par uker før tiden da=)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2007 Leger og jordmødre tror jo at han kommer i juli en gang... men jeg er sikker på å gå til 8--9 august.. (vet ikke helt hvorfor jeg mener det) Men allikevel... det er 7 uker igjen da... han kan ihvertfall holde seg inne der i 6 uker til synes jeg... jeg vil rekke å nyte endel bading før fødselen, for etterpå skal man helst ikke bade så...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå