*Lissja* Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Jeg har ikke lyst til å vente..hehe... vil vite det NÅÅ.. har hatt menssmrter osv noen dager og har ikm 15 ca, men har et lite håp likevel.... hadde slike smerter sist jeg ble gravid også... Går det an å finne det ut tidligere enn ikm på noe vis? Blodprøve? Jeg tok en el-test for morro skyld i mårest og der ble det en svak strek.. har det noe å si?
missSophie Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 de sier at positivt resultat kan vise mulig graviditet. jeg har testet positivt i en uke,men viser ingenting på graviditetstest.....ikke godt å si...
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 er jo bare å ta en test d:) du har ikke billigtester da?
mie76 Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 De nye digitale testene fra CB kan visst brukes inntil fire dager før IKM... Har ikke prøvd, så vet ikke om det fungerer.
Tone Troll Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Kommer jo an på hvor mye hcg du produserer, men det kan vise på tester 3-4 dager før ikm. Jeg har også ikm den15, og testa positivt i går og i dag, med billig-strips'ene.. Så løp og kjøp!
Tone Troll Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 En el-test kan forresten vise graviditet, så kanskje du allerede...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå