Gjest Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Saken er at jeg sitter og leter bolig da jeg skal begynne på skole til høsten. Det går heller dårlig! Enten er det for dyrt, for lite eller for usentralt. Nå begynner jeg å få litt panikk her. 2 mnd til skola begynner og fremdeles ingen bolig! Vurderer å flytte inn ei knøttelita leilighet (d er d eneste som er rundt omkring) og la begge guttene får sove på soverommet og jeg selv ute i stua. Det er ikke dette jeg vil tilby barna mine... de må jo få plass til å slå ut vingene i d minste! Vet at det er mange som har det dårligere enn oss, men alikevel klager jeg. Vi bor i Norge for svarte faen!!!!!! Gleder meg til den dagen jeg er ferdig utdanna og kan tilby barna det de faktisk trenger. Et eget hus og GOD plass! Så sånn er det med den saken...
så var vi 4 Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Jeg er også på jakt etter ny bolig, men som du sier er alt enten for lite, dyrt eller usentralt... irriterende!
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 uff så kjedelig da. har ikke mulighet til å finne et sted i nærheten av en park eller lekeplass? jeg har ikke stor leilighet, men vi er mye ute så da spiller det ikke så stor rolle.. men gleder meg veldig til jeg og er ferdig utdannet og kan kjøpe en annen leilighet eller et lite hus:) uansett er det bedre og vokse opp i et trangt og lykkelig hjem en et ulykkelig palass ..hehe.. hvis det er noen trøst:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 jeg forstår deg utrolig godt. jeg søkte på lån på en borlig igjenom husbanken hadde jeg fått lånet hadde jeg betalt mindre en jeg gjør på leiligheten jeg bor i men denne leier jeg. men fikk ikke lån siden de mente jeg ikke hadde murlighet til og betale. hvordan kan de da mene at jeg har murligheten til og bo i det hele tatt? lykke til ihverfall :-)
Mamma til Lille Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Hei hei, jeg var også i samme situasjon som deg for et par måneder tilbake. Jeg skal også begynne å studere til høsten. Jeg hørte da tillfeldigvis om SIO (Studentsamskipnaden i Oslo) . Hvis du skal begynne på en av disse studie stedene kan du prøve å søke hos dem; Læresteder tilknyttet SiO: Universitetet i Oslo Handelshøyskolen BI i Oslo Arkitektur- og designhøgskolen i Oslo Norges idrettshøgskole Norges musikkhøgskole Norges veterinærhøgskole Det teologiske Menighetsfakultet Kunsthøgskolen i Oslo. Ellers så kan du kontakte studie stedet ditt og høre om de har noen ordninge eller anbefaling i din situasjon. Hvis ikke så leste jeg om en annen her på forumet som kansje var på utkikk etter noen å bo sammen med, hun var student. Nicket hennes er "Timothy´s moster " Ønsker deg lykke til!
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #6 Skrevet 13. juni 2007 Har ikke skolen familieleiligheter? Man blir jo gjerne prioritert om man er alene med barn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå