Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Inne på bligravid virker det som de fleste har symptomer FØR ikm. Stemmer dette??? Er det noen som har testet positivt UTEN å kjenne stikkinger, murringer osv ?
Har to herlige gutter! Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 hadde ikke så mye virkninger nei..frøs litt i syden og litt dårlig i magen bare..
april d. Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Jeg tror man er mer oppmerksom på tidlige symptomer om man prøver å bli gravid enn om det bare skjer sånn helt plutselig. Jeg fikk smerter nederst i ryggen kort tid etter unnfangelsen, og en god stund før IKM, men vi var prøvere, og derfor veldig observante. Ellers er det store individuelle forskjeller, tror jeg. Søsteren min ante ikke at hun var gravid før hun var over i 2. trimester, så alt er mulig. :-)
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Jepp. Ømme pupper helt fra unnfangelsen
Dekita*2 prinsesser* Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 veldig lite symtomer på meg,litt mens murring eneste
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Jeg hadde ingen symptomer før IKM, men litt løs mage - som kunne være så mye annet også. Men så var jeg heldigvis gravid. Uke 8 nå, gleder meg enormt til noen uker til er tilbakelagt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå