-Hengebuksvinet- Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Nå er det heldigvis straks lang sommerferie, men begynner virkelig å lure på om jeg vil kunne fungere i full jobb til høsten. Det værste er jo at legen ikke engang er sikker på at det er senebetennelse, eller om det er noen muskelgreier. Vil dere anbefale akupunktur? Og er det i så fall veldig dyrt?
alvis Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Jeg hadde kraftig senebetennelse i armen for noen år siden. Jeg var sykemeldt i 8 uker og gikk til lege og fysioterapeut uten at det blev bedre. Fikk tabletter og kortison sprøyter. Fikk anbefalt en naprapat og gikk til ham. Etter noen få ganger var jeg helt god! Har du prøvd naprapat?
-Hengebuksvinet- Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2007 Hva er en naprapat? Har aldri hørt om det, men er villig til å prøve det meste som kan hjelpe. Fy så vondt det gjør.
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 jeg har betennelse i armen nå, og spiser voltaren, og en type paracet. før var jeg veldig plaget med betennelse i håndleddet (jobba i butikk) og måtte tilstadighet bruke voltaren. voltaren, er betennelsesdempende, og smertedempende.
-Hengebuksvinet- Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. juni 2007 Jeg har gått på en kur voltaren, men det hjelpte ikke annet enn akkurat de dagen jeg brukte dem. Så derfor ser jeg det som litt meningsløst å dytte i meg mer medisiner, om det bare har en kortvarig virkning.
alvis Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 Naprapat er en fysioterapeut med tileggsutdanning. De er "eksperter" på muskler og sener. Koster omtrent som en kiroprakter time men de har ofte garanti på at om ikke du er bedre etter 3 behandlinger så avslutter de behandlingen istedet for å ta mer å mer penger av deg.
mammatil2 nydelige jenter <3 Skrevet 12. juni 2007 #8 Skrevet 12. juni 2007 jeg har hatt senebetennelse i over ett år........ Og det går ann gitt. PRøvde triggerpunktsbehandling, med nåler.. Det hjalp jo bittelitt, men var sinnsykt vondt, det ble jo bedre etterhvert som tiden gikk, men spesielle bevegelser gjorde at det hele tiden blusset opp igjen,,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå