Gå til innhold

NÅR mener dere man kan legge barnet på eget rom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

snuppa mi våkner hver time på natten , er 4 mnd. dette har pågått i over en mnd.. jeg er temmelig sliten. merker at hun våkner pga meg , kjenner lukten av meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man bør kommes eg hjem fra sykehuset først, men etter det kan de legges på eget rom når som helst.

Lillegutt var 2 måneder, og neste kommer til å komme på eget rom tidligere. Det gjorde så underverket for nattsøvnen til oss alle atte.

Skrevet

samme gjorde snuppa, våknet av oss, og jeg våknet av smålydene hennes. flyttet henne da hun hadde blitt fortrolig med senga si. hun var 4,5 mnd. nå får jeg endelig sove :)

Skrevet

Kan du ikke bare prøve å legge henne på rommet sitt da? Ingen regel som sier når man kan gjøre det:) Dere har vel babysitter så dere merker om hun våkner? De kjenner lukta av oss de søte små ja, god luktesans har de:)

Skrevet

Kan??? Man kan jo gjøre det når man vil... Alle er forskjellige der. Er ingen regel for at de må ligge på samme rom så og så lenge. Det bestemmer man helt selv.

Vi tok frøkna på eget rom da hun var seks uker, med evt. nestemann blir det rett på eget rom... Ihvertfall innen 6 uker der og tenker jeg. Orker ikke våkne at gurgling hver time jeg.. Hehe.. Så det er av egoistiske grunner!! :o)

Skrevet

Prinsen vår var 9 mnd da han ble flyttet på eget rom, men vi hadde ingen problemer med at an sov på vårt rom.. Nabogutten var 5 mnd da han fikk eget rom, det er jo helt opp til dere som foreldre! Prøv dere frem til hva som fungerer for dere! :-)

Skrevet

Begge mine ble flyttet på eget rom før de var en uke gamle....:-)

Prøv dal vel, og se om det går greit. :-)

Skrevet

Hun fikk eget rom rett før hun var 6 mnd var først da vi hadde 2 rom, hadde vi hatt 2 soverom før så hadde hun nok fått eget soverom lenge før ja.

Skrevet

Det mener jeg får være opp til hver enkelt. Men, eldstemann flyttet inn på eget rom da han var 4 mnd, og minsta var 6 mnd.

Skrevet

Vår fekk eige rom samme dag som vi kom frå sjukehuset. Men vi sov med dørene opne, då. Sov mykje betre enn søstra som delte rom med oss til ho var ca eit (hadde berre eit soverom)

Skrevet

Nå blir det faktisk anbefalt at de ligger på samme rom som foreldrene til de er 1 år. Dette er for å forebygge krybbedød.

Skrevet

Akkurat det du absolutt mamma skriver var det jeg pgså hadde tenkt å skrive, men siden det allerede står her nå lar jeg heller være :)

Skrevet

Akkurat når DU føler for det selv!

Her er der ingen fasit-svar!

Vi valgte å legge eldstemann på eget rom da han var 1år. Noe fordi jeg ammet, og at det var praktisk!

Lillesnuppa er nå 8mnd, og vi pusser opp hennes rom nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...