prøvekluten+3små Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 hva står det ordrett på de tre alternativa der man ska gå inn etter man har trykka pinkode+enter? har følgende tre jeg: -Gjøre endringer eller tilføyelser på levert selvangivelse -Se på leverte skjema og mottatte skatteoppgjør -Se oppdatert skatteberegning det er ingen av disse eller? går jeg på den nederste får jeg opp det jeg er forventa å skulle betale i skatt neste år(?)
prøvekluten+3små Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 12. juni 2007 pusher litt på denne jeg,håper non kan svare
Duracellgirl*prøver* Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 *skatteoppgjøret 2006 Fortsett (om å klage på likningen) *Gjøre endringer eller tilføyelser på levert selvangivelse fortsett *Se på leverte skjema og mottatte skatteoppgjør fortsett Da skal du tykke på det føste alternativet som står her(altså fortsett knappen) Om du ikke har det alternativet ennå så er ikke ditt oppgjør ferdig, men om du da er lur så ser du lengre e på siden til høye, der kan du regitrere mobil nr ditt, da vil du få meld så snart ditt oppgjør er ferdig og du kan inn å sjekke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå