Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Jeg er ikke sammen med barnefaren til datra mi.... Jeg har funnet meg en ny type for 2 år siden, da var ho lille 4 år ... Blir han da som en farsfigur for henne?? Nå har xn funnet seg dame, hun flytter inn til han i sommer... Blir hun er morsfigur for henne?? Føler at det er lettere for et barn å få eller føle "pappa2" enn "mamma2" Under normale forhold... Hva mener dere??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå