Gå til innhold

Først positiv, så negativ........ Huff!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått flere spørsmål ang. dens tore magen min nå, har selv vært sikker på at jeg ikke er gravid. Fredag tok jeg test, den var negativ. Sent søndag kveld tok jeg en ny, tok forferdelig lang tid før kontrollstreken kom til syne, putta den i skuffa med en gang. Kikket på den igår kveld, da var dens vak positiv!!!!

(Jeg har testet MYE tidligere, har aldri opplevd at resultatet endret seg etter tid, hverken fra positiv eller negativ. Så tror jeg la den for tidlig i skuffen....)

Men, tok ny idag, den var negativ........... Noen som skjønner noe??? Hadde siste mens 29.mai, så hvis grunnen til svak og negativ test er at jeg er kort på vei så betyr det at befruktning var under mens, det er umulig for vi hadde ikke sex da. Ellers betyr det at jeg blødde mens jeg var gravid, eller at jeg mistet fosteret da under blødningen og nå kun har rester igjen. Skal til hastetime på gyn i morgen... De ville ikke vente til torsdag, (første ledige ordninære time), så fikk hastetime da....

Hva kan alt dette bety??

Jeg kjenner kroppen min GODT, har ingen tegn på graviditet unntatt veldig stor mage.. (Se bilde ved å trykke på profilen min, det bildet er tatt torsdag, magen har vokst mer etter det..)

Videoannonse
Annonse
Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

Hmm men hvis siste mens var 29mai så er det vel ikke så stor sjans for at du er gravid nå

Skrevet

Uten å være slem, så så du jo litt gravid ut ja......:-/

Men hvis testen var negativ på søndag og positiv i går, er den nok egentlig negativ. Man skal ikke la testene ligge nettopp fordi de kan forandre seg, selv om du ikke har opplevd det.

Du bør vel ta en ny test om et par dager, tipper jeg. Lykke til, uansett hva du ønsker:)

Skrevet

Du kan ha blødd under sv.skapet ja, men hvis du ikke er gravid, så er det rart at magen vokser.

Skrevet

Nei, men hvorfor postitiv test da??? Mensen kom to dager for tidlig, var mindre enn vanlig mens (hatt veeeeldig kraftig mens de to gangene før det igjen, denne var enda mindre enn jeg noengang har hatt+ uten menssmerter..) og jeg har ikke noe tegn på at el skal komme nå..

Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

Kanskje du skal dra til legen, Adalis ?

Skrevet

Kan du ikke spørre om en ul, eller ta en privat.. da får du jo svaret, hvis testene tuller med deg..

Ja du så litt gravid ut...

Skrevet

krysser fingrene for det du ønsker.

innbilte svangerskap, føles akkurat som vanlig svangerskap.. kan være det.. ???

Skrevet

Gjetter jeg har tatt ca 50 tester de siste to årene, to har vært positive, resten negativ, og de fleste har jeg spart på i to-tre dager for å se om jeg i det hele tatt så en strek. Det skal jo ikke komme strek om det ikke er hcg i urinen, uansett! Testen fra fredag har heller ikke fått strek... Jeg ser jo veldig gravid ut, får ikke på meg noen klær, og magen er hard...

Skrevet

Ja, har time i morgen. Hastetime hos gyn. Får da vaginal ultralyd, men bare det å vente en dag kjennes grusomt nå.. Er så redd, tatt masse medisiner og drukket og alt.. Og det værste er at jeg ikke skjønner når jeg kan ha blitt gravid, jeg har alltid visst alt som har skjedd med meg, jeg kan det meste om hcg, graviditet, sykluser og befruktning ++++++, og nå skjønner jeg ingenting. Det er utrolig frustrerende, må bare få det ut. Beklager maset mitt om dette forresten!! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...