Gå til innhold

Ang. overtid + henvisning til sykehus..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har legetime i morgen, og legen sa at da kom jeg til å bli henvist til sykehuset for overtidskontroll der. Er 9 dager over i morgen. Noen som vet hva som skjer??. Skal føde i Drammen.

 

Tror dere jeg får time på sykehuset til kontroll i morgen, eller må jeg vente til sltten av uka / begynnelsen av neste uke??? Når settes det eventuelt igang dersom ting ikke skjer naturlig?? Hadde jo vært deilig om de hadde satt igang før helga. Er jo slitsomt å gå sånn. Er vel litt forskjell på hvor mange dager over tiden de operer med på de ulike sykehusene. Noen som har erfaring fra Sykehuset Buskerud???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei ChriVil. Ble ingen 12 juni baby på oss.

 

Jeg var på vanlig kontroll på termindatoen, og da bestilte legen min overtidskontroll på sykehuset til den 18 juni. Her er det visst ikke vanlig å måtte gå lengre over enn 14-16 dager. Så jeg går vel maks til den 20 juni.

 

Men dette er jo i Hedmark.

Skrevet

Var på kontroll den 6. juni jeg.. da sa hun at vi skulle bestille i morgen om ikke no hadde skjedd.. Så er veldig spent på hvor lenge de tenker jeg skal gå sånn da. Håper jo ting skal skje av seg selv, men skal jo ærlig innrømme at jeg har mine tvil.. Har hatt litt vondt i magen i dag, sånn mageknipp og vært på do en haug med ganger. Men tørr liksom ikke håpe at det betyr noe, for hver gang jeg tror det er noe er det jo bare tull. Er jo forska endel på dette med overtid, og har lest endel steder at det ofte kan gå galt om man går lenger enn 14 dager over. Og jeg tar livet av noen om det går galt fordi legen tar det litt for med ro ass....

Skrevet

Jeg var hos jordmor i dag og hun fikk mast seg til en "overtidsvurdering" på fredag på Ahus. Jeg hadde termin 4.6. og sf-målene mine er vel litt høy. Hun mente jeg skulle ta mannen og baggen med, så jeg regner med at det skal skjer noe da?!

 

Dette med vondt i magen hørtes forresten kjent ut, slet med det i dag også og ikke bare litt!

Jeg har jo født en gang før, men jeg er veldig sikkert på at det var mindre vondt nå jeg var kommet langt nok for å ta tiden slik at det kunne kalles for rier!!!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...