Gå til innhold

spille volleyball i uke 8?

Anbefalte innlegg

Skrevet

farlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei kan aldri tenke meg det....!! Jeg dreiv og svømte og sykla..gikk fint det også :-):-)

Skrevet

tenkte viss ballen treffer magen

Skrevet

åja...kommer vel ann på...men er du usikker så hadde jeg latt være...!

Skrevet

De tåler mye der inne hvor de ligger (spesielt så tidlig når babyen faktisk ligger beskyttet bak skambeinet også), men ville ikke gjort det hvis du er usikker på det. ring og hør med jordmor du, så får du et sikkert svar =)

Skrevet

har ikke vert hos jordmor enda, men hvordan bortforklarer eg det da? at eg ikke kan spille volley ball?

Skrevet

kan vere veldig forsiktig da. hørtes gøy ut å spille volley ball, kan det egentlig ikke men

Skrevet

Hvis du er veldig forsiktig går det nok helt fint. babyen ligger bak skambeinet og er beskyttet av masse greier. Og man får jo skjelden ballen i magen, ihvertfall ikke helt der nede som babyen ligger nå...

Skrevet

men det er litt domt å ta sjangser, og di eg spiller med vet jo ingen ting, så di kan jo treffe meg i magen ved et uhell, EG får ofte baller over alt eg, for eg så dårleg te å spille

Skrevet

Hm... da så... kan jo si du er litt dårlig, vondt i ryggen, forkjøla, vondt i halsen og ikke orker å være med? og heller sitte å se på...

Skrevet

eller si du har en betennelse i milten og at de derfor må være veldig forsiktig for hvis de treffer deg i magen kan milten sprekke... =)

Skrevet

Unnskyld meg!!!

Nå virker jeg sikkert frekk..

Men selvfølgelig kan du spille volleyball!!!

Jeg er i uke 39 nå, og jeg og kunne da spilt volleyball om jeg hadde villet...

JEG derimot måtte tatt litt begrensninger med å kaste meg (haha, synes jeg ser det)

Men du har ett lite nurk på 1-2 cm inni der...

Som ligger godt bevart inni fostersekken sin, innni fostervannet, inni livmoren, under kjøtt, hud osv...

Hulken hadde hatt problemer med å slå en VOLLEYBALL så hardt at det hadde skada den!

Selvfølgelig trenger ikke du heller være en villmann ute på banen!

TA det litt med ro, spill volleyball og kos deg!!!

Beklager at det ble kvasst

Skrevet

Enig med Chicka, skulle skrive noe av det samme selv... du er ikke så langt på vei enda at det er så farlig (jeg spiller selv!)... Og det er ikke de mange ballene du får i magen da... da skal du jaggu sikte godt utover, nedover eller oppover med magen... hehe

Kos deg med trim du =)

Skrevet

heia!! jeg spilte volleyball helt til jeg begynte å få mage når æ gikk med veisja!! kasta meg å alt!! men ble frarådet av jordmor å spille når jeg var der første gqang, fordi fostre kunne bli skadet hvis æ fikk balen i magen!!! håper du ble litt klokere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...