Gå til innhold

Dere som har navnelapper på klærne til barna!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakka nettopp med samboern om at vi måtte ha sånne lapper med navn og telefon nr, vertfall på dem klærne som skal være i barnehagen osv.

Har dere både navn og nr på deres?

Samboeren mente at man ikke trenger telefon nr når dem bare er i barnehagen.. men er ikke det litt greit å ha det da?

så sa samboern til meg.. "tror du at om dem finner ett plag som tillhører dattra vår, trur du dem ringer oss å sier det da? -Nei dem legger det på "plassen hennes" åsså får vi det med oss hjem" Måtte bare le jeg da for kan jo være at man mister det å da er det jo greit om det står nr på!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har navn og nr.... Har ikke tenkt videre over det.....

Skrevet

vi har med tlfnr. Kan jo være hun mister en vott et annet sted også? På lekeplassen eller butikken, eller...? :-)

Skrevet

mayaya det var akkurat det jeg også tenkte..

å når man skriver på navn så kan man vel like gjerne ta med nr også :D

Skrevet

vi skal bestille nå vi å, for gutten vår skal begynne i barnehage nå i august.. vi kommer til å ha med både navn og telefon nr..

for da kan vi jo bruke det på andre ting også.

men vi kommer da bare til å skrive etternavnet ikke fornavnet... siden vi har ett litt spesielt etternavn som bare ca 50 stk har i hele landet....

Skrevet

Har bare navn i på Luke sine lapper,vet aldri hvilken hender de klærne havner i!!!! Vanskligere å finne folk kun med navn!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...