Jente89 ♥ Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Snakka nettopp med samboern om at vi måtte ha sånne lapper med navn og telefon nr, vertfall på dem klærne som skal være i barnehagen osv. Har dere både navn og nr på deres? Samboeren mente at man ikke trenger telefon nr når dem bare er i barnehagen.. men er ikke det litt greit å ha det da? så sa samboern til meg.. "tror du at om dem finner ett plag som tillhører dattra vår, trur du dem ringer oss å sier det da? -Nei dem legger det på "plassen hennes" åsså får vi det med oss hjem" Måtte bare le jeg da for kan jo være at man mister det å da er det jo greit om det står nr på!
Stratos med 3 barn Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Jeg har navn og nr.... Har ikke tenkt videre over det.....
mayaya Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 vi har med tlfnr. Kan jo være hun mister en vott et annet sted også? På lekeplassen eller butikken, eller...? :-)
Jente89 ♥ Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. juni 2007 mayaya det var akkurat det jeg også tenkte.. å når man skriver på navn så kan man vel like gjerne ta med nr også
summer85 Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 vi skal bestille nå vi å, for gutten vår skal begynne i barnehage nå i august.. vi kommer til å ha med både navn og telefon nr.. for da kan vi jo bruke det på andre ting også. men vi kommer da bare til å skrive etternavnet ikke fornavnet... siden vi har ett litt spesielt etternavn som bare ca 50 stk har i hele landet....
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 Har bare navn i på Luke sine lapper,vet aldri hvilken hender de klærne havner i!!!! Vanskligere å finne folk kun med navn!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå