Gå til innhold

Er Tårnfrid og Yppert samme person?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

hehe smaaaask

Skrevet

For ikke å snakke om alle smileysene!

Men jeg håper for alle del ikke at det er samme person, da må denne personen ha et seriøst problem som bruker så mye tid på en lang og usaklig diskusjon med seg selv. Sukk, verden er gal!

Skrevet

Bare det som manglet ja... djezzzzzzzzzeeeeezzzzzzzz:-)

Tårnfrid er ei utrangert og hyperaktiv trygdesnylter fra et nedlagt fiskevær nordpå. Med sine elendige prestasjoner og dårlige selvbilde så har hun selvfølgelig funnet en hakkekylling her inne på kranglesiden. Personlig mistenker jeg henne for å være en av de "gamle anonyme late surmusene" som holdt til her inne.

Jeg derimot er så klart en mer dannet person med selvtillit og mer enn nok av respekt for medmennesker. Jeg er vel også mer kjent for å gi støtte og kjærilghet til dere late småfetiser her inne når ting og tang butter i mot:-)

Skrevet

Jeg liker smiley:-) Venner og kjente kaller meg jo smiley, så derfor passer det utrolig godt som punktum også:-)

Skrevet

Oh my god. Kaller deg smiley? Homo.

Skrevet

Men kjære vene, Dr.Yppert... er du og blafrer med barten og hb-ånden din her også, nå! De gamle, anonyme surmusene som har regjert her inne er det selvfølgelig du selv som har skapt når du har kjedet deg, så ikke legg skylden på meg, ditt frekke troll! At jeg bruker deg som hakkekylling er forsåvidt riktig, siden du ikke er brukende til stort annet :)

Til HI: Nei, den trønderske kjønnssykdommen og jeg er absolutt ikke samme person.

Skrevet

"Trønderske kjønnssykdommen" =D Ler meg i hjel! =)))

Skrevet

TRØNDERSKE KJØNNSYKDOMMEN??????

Er det meg du snakker om Tårnfrid???????? HÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ???????

Skal si deg en ting jeg vennen og det er at når du kommer blafrende inn på denne tråden i kjent flåkjefta positur og med krenkende samt besudlende karikatur av mitt ellers så respekterte navn her inne, så forteller det bare at du er den personen jeg har kranglet med siden dag 1 her inne:-)

Skrevet

Ja, lille venn, jeg snakker selvfølgelig om deg! Kan alldeles ikke skjønne hvorfor du tror jeg har behov for å være anonym, jeg har da på ingen måte problemer med å trakassere deg og signere innleggene med nick. Du må være enig med meg i at teorien din ikke henger helt på greip, ikke sant? :)

Skrevet

Hør her Gorgen min:-) at vi 2 kan nok ALDRI bli enig...bare så det er sagt:-)

Skrevet

Hør her din fettsmurf at jeg har sendt deg trusselbrev og fortalt om alt jeg kommer til å gjøre med deg hvis du ikke kutter ut denne drittkastinga av meg her inne:-)

Skrevet

Hehe, er stunden kommet for at jeg bør begynne å skjelve av redsel? *lol*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...