Gjest Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Våknet lørdagsmorgen klokken halvs seks av at jeg måtte på do.. Kom meg kun til badedøren da det begynte å renne... det var vannet som gikk! Vi dro til føden rundt klokken åtte på morgenen, å ble værende der siden vannet hadde gått.. like greit, for riene kom kjempeintenst med korte intervaller.. og fra klokken tolv så kom de med ETT minutt mellomrom. (trodde i perioder at jeg skulle dø, og skrek epidural maaange ganger... legen som skulle sette epiduralen var opptatt, og han kom ikke før til siste delen av fødselen så jeg fikk ikke, noe jeg er glad for nå...) Ellers gikk det bare på lystgass. Slik gikk det og varte i flere timer, helt til han kom til verden halv ni... en halvtime etter pressriene kom. Det rare er at all smerte forsvant når lillegutt kom ut og de la han opp til meg. Jeg tellte fingre og tær og jeg og den stolte pappa måtte konkludere med at dette var verdens fineste mest velskapte skapning Jeg for min del tar nå en pause fra BIM, mens dere andre får ha lykke til videre i svangerskapet og tiden etter . Dere har mye å glede dere til. Vi har nå komt hjem etter oppholdet fra barselhotellet og koser oss hvert sekund. Klare aldri å få nok av lillegullet. Vil bare takke alle sammen for gode "råd og vink" under svangerskapet. Det har vært til veldig god hjelp når det har vært ting jeg har lurt på, å vite at andre er i samme situasjon og at ting faktisk er normalt God sommer alle sammen !!! Hilsen cecilie og lille Aleksander.
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Gratulerer! høres ut som en veldig intens fødsel, men et utrolig resultat da=) tenker du koser deg masse med lille gutten din nå=) kanskje jeg ser deg på DIB om 3 måneder?
moly Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Gratulera så masse med gullet! Kos dåke masse og ha ein god sommar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå