manne med 2 herlig gutter:) Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Noen som vet om den passer sammen med andre merker? Har nemlig sett at de selger togbane på biltema, mye billigere enn brio... Kvaliteten vet jeg ikke hvordan er, men kan jo blande litt...
mayaya Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 jepp. ikea sin også! går finfint feks å kjøpe skinner der, og så litt mer kule tog fra brio :-p
manne med 2 herlig gutter:) Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2007 Takk for tipset, hadde ikke tenkt på ikea. Det er jo bare 5 min herfra:)
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Jeg synes biltema sine er bedre. De er i heltre - Ikea sine har plast "fester". Disse passer ikke sammen med den gamle Brio banen vi har hjemme hos mine foreldre - men går greit (om enn litt tregt) med jr sine nye brio skinner. Biltema og Kids wood (BR leker, Toys R Us) passer helt fint med begge årgangene Brio.
manne med 2 herlig gutter:) Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. juni 2007 Oki, takk for svaret:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå