Gå til innhold

Kommer bare en tur innom fra 1.trimester!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen av dere her inne som ikke hadde noen form for symptomer de første 12 ukene? er bare litt engstelig... er i 8 uke, men har enda ikke hatt ett eneste symptom, ingen ømme bryster, ingen kvalme, ikke noe kvalm, ingen voksesmerter i livmor....ingenting. er det fler som hadde det slik? Håper noen kan ta seg tid til å svare!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg hadde det slik, eller jeg hadde litt lmme bryster, men ingen andre symptomer, jo kanskje litt trøtt, men ikke noe kvalme.

Skrevet

hei, eg hadde/har ingen symptomer uten om at eg var veldi trøtt. men så fant eg ut eg var gravid da eg var 10 uker på vei. tror eg hadde litt dårlig matlyst innimellom. men er ikke sikker.

Skrevet

hadde ingen symptomer med mi første..

Skrevet

Jeg er nå i uke 18 og har ikke hatt noen symtomer i det hele tatt. Puppene har blitt en str større, det er det eneste. Magen har ikke vokst noe særlig enda heller, lagt på meg 1 kg. Skal på UL på fredag, gleder meg til å se om det er noe barn der, fordi jeg kan virkelig ikke kjenne på kroppen min at jeg er gravid.

Skrevet

Ingen fare! Jeg er i uke 15 og har fortsatt ingen symptomer. Kos deg og nyt at du er i bra form! :)

Skrevet

Jeg ble kvalm i uke 7-8 så det kan fremdeles komme. Du bør håpe det ikke gjør det;)

Kommer litt ann på hvor utviklet brystene dine er fra før tror jeg, om de er ømme eller ikke. Noen vokser jo ikke så mye før på slutten og når melkeprod. er i gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...