Gå til innhold

Et spørsmål om BRIO togbane...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om den passer sammen med andre merker? Har nemlig sett at de selger togbane på biltema, mye billigere enn brio... Kvaliteten vet jeg ikke hvordan er, men kan jo blande litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går sikkert sammen me andre, kan hende de sitter mer løst i skøyten, kan vel være høyde forskjell oxo..

Men kvaliteten e nok ikke så bra som brio sin..

D tvile æ sterkt på..

Skrevet

Vi har mange forskjellige typer - og alle passer sammen. Kvalitetsmessig vet jeg ikke helt. Gutten vår (4) er ikke så veldig interessert.

Skrevet

Vi har både fra brio og biltema. Det passer sammen.

Men det fra biltema er helt elendig!

Bare å si "bø" til det så faller det sammen. Føles hvertfall slik!

Blir lett ødelagt også. De knottene faller av.

Vi har brio togbane fra jeg var lita. Faktisk. Men den fra biltema begynner å bli ynkelig tynn i utvalget nå..... Har nok kastet mer enn hva vi har. Kjøpte en sann samlepakke til en 300kr for noen år tilbake.

Skrevet

Takk for svarene:)

Skrevet

De på IKEA passer sammen, har bare kjøpt de, gode i kvalitet er de også.

Skrevet

Vet ikke hva Biltema har. Datteren vår fikk til bursdagen sin flere typer togbaner - blant annet noe fra Danmark og Tyskland. De går fint sammen.

Skrevet

Vi har både brio og Thomas togbane og de to passer ihvertfall fint sammen.

(vi har kjøpt litt brio fordi det er litt billigere enn Thomas)

Skrevet

Vi har deler fra mange ulike merker, både Brio og Biltema. De passer sammen! Imidlertid er det ikke alle Biltema-delene jeg er like fornøyd med. De har blant annet en bro med røde plastikk-deler. Den faller fra hverandre ved et lite pust, og er et herk å bygge opp igjen. De modellene som inneholder plastikk-deler, ville jeg styrt unna. Alt som er laget av solid tre, kan du trygt kjøpe. Pluss togene og bilene, da. De fungerer så fint som bare det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...