Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 skulle inn å søke bostøtte i dag, så at fristen var gått ut............. så da får jeg ikke:( FAENS DRITT!!!!!!! penger jeg virkelig trengte nå. noen av dere som har søkt etter fristen å fått for det???
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Hvorfor søkte du ikke i tide om du trenger det så jævlig? Lat kanskje? Få deg en jobb istede så slipper du bostøtta også!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 nei trodde fristen var den 15, og venter på noen koder fra altinn som kom i dag,.. jeg har født for en mnd siden og er hjemme så jobb er utelukket, men tusen takk for så skikelige svar, dritt anonym!!! jeg spurte ikke etter din menigen men om noen viste om det gikk ann å søke etter fristen!!!!!!!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Nei det gjør det ikke. Og jeg er faktisk enig med anonym som svarte deg. Var dette så viktig for deg hadde du passet på fristen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå