Gå til innhold

Dere som har acta graco autobaby med base. Se her!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes babyen sitter så bratt....er det meningen? når jeg ikke bruker basen så ligger setet mye mer, men det er jo ganske mye dill å feste setet hver gang.....men det ser veldig ubehagelig ut når hun sitter i det nå...hun er jo bare 1 mnd gammel....noen erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke en sånn indikator på sida av setet? Hvis det røde feltet vises så er det montert for flatt/bratt...

Skrevet

dette skjedde hos oss også, etter at vi fikk oss ny bil. var ikke slik i den gamle bilen. men, jeg spurte i en butikk hvor de selger disse setene, om det var noe man kunne gjøre, for hodet han hang fremover. de sa at man kunne legge et tepe/hånkle under basen, inntil ryggen liksom, for å få setet litt i bedre vinkel. jeg spurte om dte var trygt og han sa at det skulle ikke ha noe å si, så lenge man ikke la for mye under. vi har et halvstort hånkle brettet under, og nå er det litt bedre.

Skrevet

Hmm... Da heller det nok litt for mye. Den nye modellen --> logico s har en mekanisme på basen slik at man kan stille på dette:) Den skal jeg kjøpe til neste lille nurk kommer i desember=)

Skrevet

hei. Er litt bratt for de minste ja. Vi leide sånn bag m sikkerhetsnett for de 3 første mnd på babyutstyrsbutikk. Det var veldig greit, og trengte ikke og stresse med tia for at babyen ikke skulle bli sittende for lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...