6Ymamma Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Hva kan vi ha til middag i dag? Når jeg ikke på noen som helst måte vil ha noe med pølse og kjøttdeig i....å sambo ikke liker fisk og kylling?? Det må være raskt å lage.... Ikke pannekaker og grøt heller....
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Kan du ikke bare steke noen egg med brød event. stekte poteter ved siden av?? Ellers så må det jo bli noe kjøtt på grillen da.. de andre alternativene har du jo utelukket!
Monajenten Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 - Joikaboller og potetstappe - Hamburgere - Tomatsuppe og rundstykker - Omelett med grønnsaker i
suseduse Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 piabrød med skinkebiff og salat, agurk og rødløk med tikka masala saus, nammenam og enkelt kjøp inn renskåret skinkebiff(2 til hver) og pitabrød. tikka masala kryddermix og en creme fraiche og bland, og dander dette inn i pitabrødene, og ha i et salatblad, et par agurkskiver og rødløk. ta på ønskelig mengde saus
6Ymamma Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2007 Av en eller annen merkelig grunn så kaster jeg opp av egg...Alltid gjort det...fra jeg var bittelita... Det er ikke vær her til å grille...
6Ymamma Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. juni 2007 Joikaboller liker ikke gubben.... Hamburger....hmm.....kanskje...Ho lillepia mi er ikke såååå begeistret for det=( Tomatsuppe...joda....kanskje, men det frister ikke så veldig.... omelett...som skrevet over så kaster jeg opp av egg=(
6Ymamma Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. juni 2007 Det hørtes godt ut!! Men gubben kan ikke fordra salat=(Tror ikke han spiser dette....
Circe Skrevet 12. juni 2007 #10 Skrevet 12. juni 2007 snitzel med ris eller poteter av ett eller annet slag. og saus evt også grønnsaker da
Guttemamma til tusen :) Skrevet 12. juni 2007 #11 Skrevet 12. juni 2007 *sånn et onkel bens glass med stekt kjøtt i og ris og baguetter til? *grandiosa? *fiskeboller i hvis saus (smaker jo ikke fisk da..)) *svinesnitzel med ris og bernais (staves det sånn?) *stek biffstrimler, løk, mais og champignon.. krydr godt og server med bernais og ris *spaghetti med kjøttsaus tja..var vel det jeg kom på...
6Ymamma Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 12. juni 2007 27-32.... Typen som er kresen....eller liker nesten ikke noe...
Gjest -<<- Skrevet 12. juni 2007 #14 Skrevet 12. juni 2007 -Grønnsakswok med scampi og kamskjell. -Sushi. -Skalldyrsuppe. Osv, osv, osv. Dersom dere er så kresne som tråden får dere til å høres ut har dere sikkert ikke smakt så mye på skalldyrsfronten og kan dermed ikke vite at dere ikke liker det =P.
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #15 Skrevet 12. juni 2007 Neimen ikke lett å lage middag hos dere. Går det an å være så kresen, hadde ikke hatt giddet å lage middag til noen som var så kresne. Her spiser de det som blir laget, og liker de det ikke, så blir det brødskiver til dem.
imsdal med julesmak Skrevet 12. juni 2007 #16 Skrevet 12. juni 2007 Biff med tilbehør Bakt potet med bacon osv. Suppe Pasta med ostesaus og skinke Koteletter med tilbehør Sweet and sour med svinekjøtt og ris
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 12. juni 2007 #17 Skrevet 12. juni 2007 Må dere ha det samme til middag da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå