L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 kan gjerne nevne flere om det ikke bare er en:=)
Myrini Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Den ultimate sangen er Extreme med More Than Words. Nyyyyyydelig
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Pink Floyd - Shine on you crazy diamond. og det er jeg absolutt ikke eneste som syns. Dette er kunst på høyt plan! ellers er hey you og comfortably numb med pink floyd også nydelige. Grateful dead - I will take you home. En sang fra en pappa til den lille datteren hans... David gray - this years love . Nyyydelig ballade. griner hver gang jeg hører den. Pennywise - Bro hymn tribute. hehe dette er en ganske hardcore punksang men man blir litt rørt siden den er en tribute til trommisen som døde. Sinead o-connor - Sacrifice. En helt fantastisk nydelig coverlåt av Elton John's Sacrifice. MÅ høres! Green day - Time of your life. God gammal smålig emo-ballade =) Grateful dead - Chinacat sunflower Bob dylan - All along the watchtower. Selv om han har covret, er hans versjon uansett best. REM - everybody hurts og losing my religion. Led Zeppelin - Stairway to heaven Queen - Bohemian rhapsody og the show must go on. Ikke akkurat ballader da, men veldig bra sanger!
Marolla Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Charlie Chaplin - Smile Radiohead - No surprises Extreme - More than words Pink - Dear mr president
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #8 Skrevet 12. juni 2007 en gammel 80 talls klassiker her: glenn medeiros med nothing`s gonna change my love for you.. og må ikke glemme Go go dolls med Iris. Eagels med desperado.Garth Brooks med The dance..
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #9 Skrevet 12. juni 2007 john farnham - burn for you lene marlin- maybe ill go whitesnake- here i go again sheakspears sister- stay
spirenr 2 er gutt! Skrevet 12. juni 2007 #10 Skrevet 12. juni 2007 Å det er mange fine. Bl.a Leann Rimes "It feels like" minner meg om da jeg mistet gutten min.
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #11 Skrevet 12. juni 2007 jeg må si Garth Brooks - To make you feel my love.... sangen til meg og mannen min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå