Gjest marie-s Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Endelig er jeg ferdig med 3 års studie og selv om jeg ennå ikke har fått alle karakterer ennå så har jeg alt fått 2 fantastiske jobbtilbud, jeg skjønner bare ikke at jeg kan være så utrolig helldig:-D
Korse76♥ Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Gratulerer! Deilig å vite man har en sikker framtid i vente :-)
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 gratulerer til deg! gleder meg til jeg kommer dit du er:) koselig å lese sånne glad innlegg!
yinyang Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Gratulerer! Jeg håper jeg klarer det jeg også, skal begynne til høsten da... Hvor tøft har det vært? Hvilket studie tok du? Jeg skal begynne ingeniør studier, mye realfag, men gleder meg. Har to unger, og ingen avlastning, ingen helgepappa, så jeg gruer meg litt og....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 gratulerer SÅ masse :-) det er jo bare super bra :-) det ordner seg altid for snille jenter :-)
Gjest marie-s Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Jeg kan vel nå kalle meg bachlor ingeniør innen IT, hva skal du ta? Joda jeg har nok jobbet hardt for å være der jeg er i dag, men for å være helt ærlig så har jeg ikke merket så mye til det for tiden har gått så fort og det har vært spennede fag:-D Jeg har heller ingen helgepappa, han bor i en annen del av landet og er ikke så ivrig i å treffe gutten sin for å si det mildt. Et tips jeg har er å tenke muligher i steden for problem. Også kan jeg komme med noen pratiske tips. Jeg har nok klart meg så bra siden jeg fikk ei veldig god venninne når vi flyttet hit som også var tilflyttet byen og alene med et barn, vi har byttet på å passe begge guttene slik at vi begge har fått tid til å lese. En annen ting som har blitt veldig vanlig i min sønns (han er 5 år) avdeling i barnehagen det siste året er at av og til har han med noen hjem og av og til er han med andre hjem. Da er det kun snakk om noen timer på ettermiddagen men det er utrolig hva man kan få gjort på de timene:-) Du kan søke om weekend-famile gjennom Amathea osv. Mulighetene er der, man må bare klare å se de. Prøv å få deg en eller to akole venner du kan jobbe sammens med, en fordel om de har samme ambisjoner som deg selv. Eller så får du ha lykke til og dette kan du klare:-D
Gjest marie-s Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 Takk for alle gratulasjonene forresten:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå