Gå til innhold

Babyklær på sjukehuset - ullevål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Over alt står det at ein får låne klede på sjukehuset til babyen. Gjeld dette på sjukehushotellet og, eller må ein ha med seg alt? Kva med stelleprodukt ol?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gjelder på sykehushotellet også meine jeg :)

Skrevet

Jeg kommer til å ha med klær selv, jeg. De sykehusklærne er ikke så innmari pene...

Skrevet

Det betyr at me må ha alt med sjølv? Kva tar du med?

Skrevet

Tar med noen bodyer -både i 50 og 56, en bukse og kanskje en kjole + lue, sokker, pledd og gulpeklut. Hehe, det blir vel nesten hele skuffen det, har nemlig ikke kjøpt så mye. Vet jo ikke hvilken str hun er og alle forteller jo om hvor utrolig mye klær man får!

Vi fikk faktisk også beskjed om å ha med bleier til bruk på hotellet, man får utdelt en liten bunke hver og det er det.

Som jordmoren på kurset sa; "man trenger strengt tatt ikke så mange skift, men dere kommer til å ville skifte body bare det er en ørliten prikk på den"....;) Og det samme gjaldt visst bleiene....;)

stelleprodukter tror jeg ikke jeg gidder å ta med, bare brystvortekrem + ammeinnlegg etc. til meg selv.

mangler man noe får pappa'n dra hjem og hente :)

Ble du noe klokere?

Skrevet

Hei, og takk for svar!! Har ikkje fått vore på kurs, so då er det fint å få høyra frå andre! Skal nok pakka litt, då, ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...