Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er egentlig forskjellen? Kjenner av og til at det strammer nederst i magen og så går det over. Hva er det? Har termin 25 juli.

Håper på svar! :)

Klem!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ikke de gjøre vondt? :P Har ikke noe vondt eller noe, bare kjenner at det strammer på en måte, nesten sånn mensengreier.

Skrevet

Ja - murringer er vel vondt i tilegg? Stemmer dette? Sånn menssmerte aktige??? Noen som vet?

Skrevet

Så de to er omtrent det samme bare at murringer gjør vondt?? Eller??... :P Hehe...

Skrevet

Skjønner ikke helt spm ditt. men prøver å svare likevel. Murringer er bare et ord for å beskrive noe osm er litt udefinerbart (og/eller i mangel på et mer konkret ord) Kynnere er det som skjer i livmoren din når den øver seg/ forbereder seg på fødselen. Murringer er jo bare et ord som blir tolket veldig forskjellig hvis du skjønner?? Det er jo vanlig å si feks. mens-murringer som betyr at du har mensensmerter/ubehag. Ble du litt klokere eller enda mer forvirret ??? Det høres iallefall ut som det er kynnere du har, de trenger ikke gjøre vondt, det er som du beskriver slik at de strammer, noen syns det er vondt, andre syns det bare er litt ubehagelig. Det er hvertfall noe som er nødvendig. Jeg hadde ikke "mensensmerte-aktige kynnere" før fødselen satte igang ved mitt forrige svangerskap men det er vel forskj. fra pers. til pers. hvordan man opplever kynnere. Denne gangen er det slik at jeg syns de er ubehagelige av og til men sjelden vonde.

Lykke til da, håper du skjønte hva jeg mener

Skrevet

Kynnere kan gjøre vondt og ikke. Jeg hadde mye kynnere forrige svangerskap som ikke gjorde vondt. Denne gangen er de vondere, tror det er pga at jeg kanskje har åpning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...