Topsy med Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Hei! Er det noen som vet om noen bra mammabutikker i Bergen? Har fått litt mage(er 18+1) og takler ikke at det strammer på magen hehe..liker godt kjoler og skjørt men kan jo ikke gå med det alltid... Har vær på HM og Lindex men der hadde de nesten ingenting... Håper noen kan hjelpe meg:-)
OnlyMe Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 mamashop eller hva den heter :s Ligger under smørsbroen(?) i sentrum:) Jeg fant ikke så mye jeg likte der, men er jo en butikk med masse mamma klær, så kanskje du finner noe;)
Teltpluggen Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Åh! Det lurer jeg også på! Skal til Bergen rundt 26, juni eller noe og skal kjøpe slik at jeg har:)
november68 Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Hallo ! Det ligger også en bak politistasjonen som jeg ikke husker hva heter. Det er en knøttliten butikk, men de hadde mye fint sist jeg var der. Litt dyrt kanskje.
Mamma til 2 (2007 og 2010) Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 hei! "Mor og meg" er super :-) Kjempe bra service der, men litt dyrt.. Kjøpte er skjørt og en kjole, og har bodd i disse plaggene siden jeg kjøpte dem.. Føler4 meg 100 ganger bedre enn i de klærne jeg har kjøpt i H&M. www.morogmeg.no Jeg bor i Oslo-området, og hadde ikke regnet med at det var i bergen jeg skulle finne klær.. Lykke til!
tredjemann 0 dager igjen! Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 eh, dritdyrt og ikke særlig fine klær heller.... er min mening, da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå