Gå til innhold

Hvor mange venner har du på facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler det er sånn konkurranse ute å går på det. Når vanlige folk (altså ikke kjendiser o.l.) har oppmot 300-400 venner, da faller jeg litt av.... Har selv 75 på listen min, og ikke alle her som egentlig er mine "venner". Gamle skolekamerater o.l utenom venninner og venner.

Er det om å gjøre å ha flest mulig på listen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For noen er det nok om å gjøre å ha flest, ja :-) Men, jer har 77 akkurat nå, og jeg aksepterer bare folk som jeg har snakket med/kjenner/er bekjent av.

Skrevet

40 eller et par og 40. Ikke sikker.

Skrevet

196.... Og det er faktisk bare folk jeg kjenner og har pratet med.

Enten familie, bare vanlige venner, folk jeg har jobbet eller jobber sammen med, noen har jeg blitt venner med gjennom Josh Groban, og vi laget egen gruppe på FB.... Hehe. Noen kjenner jeg gjennom DB (egentlig BIM også da).

Så jeg kjenner alle 196....!

Skrevet

Har 137 stk, og kjenner alle. Gamle klassekamerater, folk jeg har jobbet sammen med og slikt =)

Skrevet

Har vel litt over 200 nå, men har da ikke folk jeg ikke kjenner eller liker der.

Synes egentlig ikke det er så mye heller, legger man sammen gode venner, gamle venner, folk man har vokst opp med, gått på skole med, jobbet med, folk man prater med på byen osv så har man jo en rimelig stor bekjentskapskrets da..

Skrevet

Jeg har 63 og de aller fleste der har funnet meg og ikke omvent.

Skrevet

har 199 nå, og har ingen ukjente :o) Ser ikke helt vitsen med å bli oppdatert på livet til ukjente....

Skrevet

eg har 52....det er familie, venner, gamle klassekamerater og noen fra DinBaby...

Skrevet

122 stk :)

Gamle skolekamerater, venner, noooen dibbere..

Skrevet

er ikke om å gjøre å ha flest mulig for meg....

jeg har 60-70 stk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...