Gå til innhold

SVIGERMOR FRA HELVETE!!!! Det er MIN det!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal prøve å forklare i en forkortet versjon her :

(dette innlegget skrev jeg 28 mai)

I helgen giftet vi oss og familien hans deriblandt svigermor kom nedover på fredag.

Bryllupet var helt fantastisk og alt gikk over all forventning!

Dagen etter da vi kom hjem fra suiten var også alt i orden.

Men på kvelden da vi skulle grille ble svigermor sur for noe min svoger sa . Det var ingenting å bli sur for , det var en filleting - han sa bare at hun kunne sitte inne å spise hvis hun syntes det var for kaldt!

Når sant skal sies er hun alltid negativ , og gidder ikke å finne på noen ting !

Men tilbake til historien : Dagen etter kom de ned til oss igjen (de bodde i hytter et stykke unna siden vi har liten plass) var hun dritsur og sa ikke et ord. Vi dro på tur og koste oss hele dagen. Vi skulle grille igjen på kvelden - da skulle hun ikke ha mat og ville opp igjen i hytten tidlig.

Det var en fryd å bli kvitt henne .

I dag har de vært her inntil flyet skulle gå i 19 tiden-

svigermor har ikke sagt ET ord til meg i hele dag - hun har også oversett lillegutt totalt !

vi har ikke kranglet , og jeg vet ikke hvorfor hun ikke snakker til meg ! Det er helt utrolig !

Dette er ikke første gangen hun oppfører seg slik - svogeren og svigerinnen min hadde henne med til syden et år - og det var et sant helvete!

Det som er saken er at hun blir ALLTID i slikt humør den 3 dagen hun er vekke hjemmefra !

Hun blir helt sinnsyk!

Da de skulle reise i kveld sa hun ikke hadet en gang . Hun sa ikke hadet til barnebarnet sitt engang!

Jeg er så fly forbanna !!

Hun hadde ikke sagt hadet til mannen min engang - som kjørte dem til flyplassen !

Hun er dritsur og innesluttet - uten at noen vet hvorfor!!

Det er helt forferdelig å se at hun kan overse barnebarnet sitt på denne måten!

Det er så respektløst at jeg har lyst å skjelle henne ut!!!

Jeg skrev en sms til henne i sted der det stod : En slik oppførsel som du har hatt i går og i dag er ikke aksebtabel!

Jeg vet ikke hva som plager deg - men en voksen person , ikke minst en farmor oppfører seg ikke slik! Jeg er sjokkert og flau på dine vegne!!

Jeg er så forbanna at jeg vil aldri ha henne her mer - dette har nemlig hendt alle gangene hun har vært her på besøk (at hun har blitt sur /vondt alle veier - og reist hjem uten å si hadet )

Fy faen altså!!!!

Jeg er så fornøyd med bryllupet og alt var helt fantastisk - så kommer den megga å lager sur stemning de første dagene som ektepar !!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har det gått over 3 uker siden bryllupet og mannen min har ikke hørt noe fra henne .

Er nok flau - DET HÅPER JEG!

Snakker endel med svigerinnen min som bor på samme plass som svigermor. Hun også misliker henne og prøver å ha så lite med henne å gjøre.

Hun bryr seg døyten om barnebarna sine - de er kun gode nok når hun skal "vise" dem frem til kjente.

Svigerinnen min har også fortalt at hun var kjempesur for at ikke hun hadde fått sitte ved siden av mannen min i bryllupet - da hadde svigerinnen min vist henne bordplassering ifølge skikk og bruk - (vi hadde brukt den rette) (brudens far vedsiden av meg og brudgommens mor vedsiden av min far)

Hun mente at hun hadde vært i 20 bryllup der moren hadde sittet vedsiden av brudgommen!!! (ble skikkelig sur sa hun viste at vi hadde hatt rett plassering - og ville nesten ikke se i bladet )

så må dere få med dere det værste : hun hadde sagt til min svoger (eldste sønnen hennes) at jeg sjefet over mannen min og at han måtte gjøre ALT hjemme !

Noe som IKKE er sant i det hele tatt !

Vi hadde noen stressende dager før bryllupet hvor det var mye rot og masse dobbeltskjekkinger - kan være det er der hun har tatt det fra . (at jeg maser på mannen min)

Hun viser rett og slett ingen forståelse i det hele tatt!

Hun er så utrolig gammeldags - mener at konen skal ha maten klar når mannen kommer fra jobb (etc. velkommen til 50 taller sier bare eg ! )

Jeg synes dette er utrolig trist - at hun går rundt å sier usannheter om meg .

Jeg er så utrolig forbanna på henne !!!!

God velkomst i familien - føler meg virkelig velkommen!!

OG alt dette sier hun fordi HUN ble sur dagen etter bryllupet. Ingen har kranglet med henne - men hun overså meg totalt !! for å gjenta : sa ikke hadet da hun dro engang!

Mannen min sier at han skal snakke til henne neste gang hun ringer -

hun kommer nok ALDRI til å be om unnskylding , men det skal bli spennende å se hvordan hun skal prøve å "sno" seg ut av denne flausen!!

Jeg skal iallefall ALDRI se den kjerringa mer !!!!!

Jeg skal overse henne TOTALT , så kanskje en dag forstår hun hvilken BITCH hun er !

må legge til at hun snakker stygt om alle i familien på rundgang - alt etter hvem som er mest "populær " i hennes øyne ! - ja detter er en voksen person!! skulle ikke tro det !!

Måtte bare få det ut!!!

Skrevet

Du er i din fulle rett til å være sint. Fly forbanna hadde jeg vært! Jeg tror det er på sin plass at din mann og hans søsken tar en prat med henne. Det er bedre at de gjør det. Det er lettere å ta imot kritikk fra sitt eget kjøtt og blod, enn fra en svigerdatter. Det blir adskillig mindre dramatikk.

De får fortelle at det faktisk ikke er alle farmødre som får lov til å se sine barnebarn. Hun er en av de heldige. Hun skylder dere en unnskyldning. Men det kan være vanskelig å si direkte. Håper for dere alle at hun forstår at hun må skjerpe seg.

Jeg må si, som selv er svigermor, og ofte forsvarer denne misforståtte gruppen, at denne historien er noe helt annet enn svigermødre som er litt for ivrige etter å hjelpe til.

Gratulere med ekteskapet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...