Honningmelon Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Grillfester og andre sammenkomster som er på fritida?
Katja Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Jepp Bortsett fra et par dugnader vi har droppet, siden det er de samme folka som stiller opp bestandig, ble vi litt lei av å yte mer enn andre, så vi har droppet et par av dem. Men alt av fester o.l har vi vært med på, er jo gøy for ungene.
Stratos med 3 barn Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Har som mål å gjøre det når sønnen vår begynner ja Viktig det synes jeg!
Honningmelon Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2007 Ja, ja, Trubbel da skjønner jeg, hehe. Ja, det er jo koselig for barna da.
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Hehe, hadde gått uansett altså. Bortsett fra dugnadene, de går faren på. Haha.
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 Selvfølgelg er v med på alt
haater husarbeid Skrevet 12. juni 2007 #8 Skrevet 12. juni 2007 Jeg prøver så godt jeg kan. men det går ikke alltid, for jeg har unger som er mer syke enn vanlig. F eks sist uke var det dugnad to dager. Den første dagen ble vi innkalt på sykehus med minsten med under et døgns varsel og den andre dagen hadde minsten høy feber. Og i dag skal det være et sånt "velkommen" møte i den nye barnehagen til minsten. Og da har eldstemann høy feber og er i virkelig dårlig form. Viljen er der, men omstendighetene rundt funker ikke alltid, har veldig dårlig samvittighet for det.
Mille** Skrevet 12. juni 2007 #9 Skrevet 12. juni 2007 Ja, vi var med på alt. Men så var vi studenter også, ingen problem å møte opp på det meste da.
selfangerkjerringa Skrevet 12. juni 2007 #10 Skrevet 12. juni 2007 Så fremt vi har mulighet så stiller vi ja Sjelden det er noe på kveldstid, de legger det meste til åpningstida. Hvis en av oss ikke kan så tar vi gjerne med en av foreldrene mine istedet, de elsker å være med.
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 12. juni 2007 #11 Skrevet 12. juni 2007 Har aldri vært noen tilstelning i bhg hans
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå