MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Det skal vel gå ann jo.... Men spørs om de klarer å ta i mot da? Eller? De riktige innstillningene må være på plass! Ikke det at jeg vet så mye mer enn det.. Men jeg har både sendt fra utland og mottatt i utland!
hit og dit Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Det kjem ant på landet. Du kan ikkje sende og motta fra Ungarn for eksempel. Eg veit ikkje kvifor.
ano`num *17.03.10* Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Fikk ikke ta mot på Kreta. Det gjekk bare igjen som et spøkelse på tlf. Fikk mange mld med et "prøver å levere, går ikke" opplegg på samme mms. Veldig travelt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå