frøken blå Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 jeg opp middagen. Snakkes. =) Når skal middagen stå klar på bordet deres?? Sambo slutter kl.15, men skulle ut å kjøpe sand til vinterhagen han bygger. Så kommer hjem rett før kl.16.
Birthemor, mamma til 2 ;) Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 si det , jeg og snuppa er syke i dag . Så pappan tar med no take away hjem fra jobb tror jeg... men normalt er det på bordet 16:15
Honningmelon Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 I dag blir det ikke middag før i 18-19 tida. Samboern pendler, så er ikke hjemme før. Og vi syns det er litt koselig at vi samles alle sammen og spiser middag. Derfor litt sein middag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå