Gå til innhold

Nei jenter, da smeller


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg opp middagen. Snakkes. =)

 

Når skal middagen stå klar på bordet deres??

 

Sambo slutter kl.15, men skulle ut å kjøpe sand til vinterhagen han bygger. Så kommer hjem rett før kl.16.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

si det , jeg og snuppa er syke i dag . Så pappan tar med no take away hjem fra jobb tror jeg...

 

men normalt er det på bordet 16:15

Skrevet

I dag blir det ikke middag før i 18-19 tida. Samboern pendler, så er ikke hjemme før. Og vi syns det er litt koselig at vi samles alle sammen og spiser middag. Derfor litt sein middag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...