Gå til innhold

Solskinns historie:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Har ikke vært innpå her på flere uker nå.

Fikk blødninger den 18 mai+veldige mage smerter.

Tok kontakt med sykehuset og fikk en ulltralyd..pga av blødningene var det vanskeligt å se noe +eg var på det tidsrommet 5,5 uker.

Legen sa at eg holdt nok på å miste og at der var ingenting å gjøre.

Me reiste hjem igjen....den neste uken fortsatte eg å blø og var helt sikker på at spiren var borte.

Påkjenningen var kjempe tøff...har aldri vært så deppa før.

Sammtidig som blødningen avtok så kjente eg ingen tegn på at eg var gravid lenger.

Hadde fått beskjed om at hadde eg ikke vondt etter blødningen var slutt,så trengte eg ikke å oppsøke lege.

De neste ukene murte eg meg inn og syntes livet var helt forferdeligt.

Tilslutt tok kjæresten min kontakt med den nye fastlegen min,for han var så bekymret for meg.

Fikk time hos han.....den nye fastlegen min var helt fantastisk....var inne på samtale hos ham og fikk ut mye av det eg hadde inni meg.

På slutten av samtalen sa han at han ville ta en blodprøve..bare for å se at alt var i orden.

Neste morgen ringte han og sa at han hadde bestilt time hos gyn samme dag,for prøven viste at eg var GRAVID.

Me møtte opp.......og der på skjermen banket hjerte til mirakel babyen våres som bare det.

Var helt i sjokk begge to...ble forklart at eg mest sannsynligt hadde vært gravid med tvillinger!

Jippiiiiiiiiii!...er nå 9,2 uker på vei og føle meg i topp form!

Etter de kraftige blødningene eg hadde i 8 dager så hadde eg aldri trodd det var muligt.

Ble veldigt langt dette..men måtte bare få dele histoien med dere.

Håpe dette kan hjelpe andre som begynne å blø....

Bare husk å stå på for ny kontroll...hadde eg gjordt det..så hadde eg vært spart for flere tunge uker.

Ha en fortsatt fine dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fantastisk flott da!! Deilig å høre at det kan gå bra tross store blødninger. Det høres jo helt utrolig ut etter 8 dagers blødninger. Det må jo føles som å bli gravid på ny...bare enda bedre for nå er det mye sikkrere. Masse lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! For en utrolig hyggelig historie! Det var bra at du tok deg tid til å skrive den, og dermed sikkert berolige mange andre som kanskje blir engstelige etter å ha blødd. Takk for det! Det hjelper jo ikke å engste seg uansett, for det som skjer det skjer, så alt som kan bidra til å berolige folk er flott, synes jeg,- uansett utfall.

Jeg kan tenke meg hvor glad du ble etter å ha vært nede i kjelleren en stund- da blir kontrasten desto større. Gratulerer igjen!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen:)

 

Livet er bare helt herligt!

Fikk tlf fra fastlegen min som ville gratulere meg....helt utrolige lege.

Hun eg hadde tidligere virket totalt blåste mange ganger...og nå har eg vist funnet en engel av en lege..hihihi

Trykket feil sist..men eg e altså Vimsen 72:)

Håper me alle sammen kan dele ting som ligge oss på hjerte fremover og gjerne treffes også...er fra stavanger

.-

Nå ska eg ringe min farmor og fortelle at oldebarn nr 18 er på vei:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...