Mille** Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Hun er 9 år og har begynt på fotball. Var på en trening , så dro vi to uker til Kreta, og i dag er det igjen trening. Hun har idag vært på lang sykkeltur og fjelltur med skolen og sier hun ikke orker å gå på trening, men jeg sier hun skal, hun har tross alt gått glipp av to treninger allerede. Men er det litt slemt av meg? Hun er forresten litt bedagelig anlagt, så hun trenger egentlig å pushes litt...
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Litt som 6-åringen min, kanskje. Sier som regel at hun ikke orker å dra på svømmingen, men når vi er på vei dit er det som regel greit. Er bare så deilig å slappe av og leke på rommet.
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Så nei, du var ikke slem. Jeg hadde gjort det samme.
Honningmelon Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Så lenge hun har gått glipp av to treninger er det vel greit at hun deltar, MEN, jeg skjønner veldig godt at hun ikke orker :-)
Mille** Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2007 Ja hun er nok sikkert sliten, men hun er så fæl til å finne på unskyldninger for å slippe også. Hun får dra, så får hun delta så mye som hun orker. )
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Nei,synes jeg ikke. Fotball er en lag idrett og det går utover laget dersom folk kommer og går når de selv orker. Og det er hun jo gammel nok til å forstå. Hilsen håndballspiller i mange år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå