Honningmelon Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Er det utsolgt over alt? Vi kjøpte her om dagen.
Monajenten Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Jeg kjøpte det også for litt siden, men tror jeg fikk tak i rett før det tydeligvis ble utsolgt over alt. Men når jeg tenker meg om, var jeg en butikk først hvor de ikke hadde, og der jeg kjøpte, tok jeg den siste...hmmm.
pinglo Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 For en 14 dager siden,så var de helt utsolgt for NAN1 på Askøy.. Så tror de kanskje sliter litt med produksjon kanskje? Var tomt i butikkene i nesten 1 uke.
Bertie_84 Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Det er utsolgt her i Stavanger hvertfall.. Har vært i ca 10 butikker og ingen har.. Jobber selv på Kiwi så spurte sjefen om hun kunne ringe leverandøren, og de sa at det var leveringsproblemer fra produsenten. De visste ikke når det ordnet seg heller. Men mulig det kun er her.
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Her er de nærmeste butikkene utsolgt for nan2, noen få har nan1.
Honningmelon Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. juni 2007 Jøss, så dårlig da. Er noen dager siden vi kjøpte da, så mulig det er tomt her også. Nå får jenta mi mest fast føde da, så vi bruker ikke så mye NAN heldigvis. Men, vet de hvor lenge dette varer da?
Prins&Prinsessa Skrevet 12. juni 2007 #8 Skrevet 12. juni 2007 Bor like utenfor bergen. Og finner heller ikke nan2. Men kjøpte småfolk mme fra 4måneder. Må vel være samme greia?! Men det er tydelig at de har leverings problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå