Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Vi har i dag funnet ut at vi venter vårt første barn sammen. Gleden var enorm,men jeg gruer meg også til det som kommer.Sånn som økonomi,er barnet friskt og går hele svangerskapet bra?? Etter hva vi har kunnet regne ut,er min samboer 7 uker på vei.Noen som har noen råd å komme med til en nervør og spent blivende førstegangsfar?
Arthur Dent Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Det er nå det gjelder å la bekymringer være bekymringer og glede være glede. Det går som det går, og som regel går det bra! Ikke legg de store planene for sommeren. Det er veldig sannsynlig at kona di kommer til å spy seg igjennom den. Du kommer til å få en helvetes mye kjeft uten grunn. Du kommer til å bli pålagt å pusse opp hele huset, selge bilen (og kjøpe en minibuss), slutte å- røyke, drikke, ha det gøy. Men alt i alt, så er det verdt det! Bli med på det du kan av UL og svangerskapsgreier, og gled deg SAMMEN med kona. Still deg mentalt inn på at livet blir snudd på hodet. osvosv. Kan sikkert ramse opp 100 ting, men det eneste som gjelde er: Det blir hva du gjør det til selv!
Emsti(Emil kom 1.2-2008 Skrevet 13. juni 2007 #3 Skrevet 13. juni 2007 Takker og bukker.Ja det vil nok bli nok av kjeft framover,men det skal jeg alltids overleve. Det som kommer gjør alt verdt det.
Bjørn 31 Skrevet 14. juni 2007 #4 Skrevet 14. juni 2007 Hei. Gratulerer. Jeg har ikke noen råd dessverre. Vi fant ut at vi venter vårt første barn for 2 dager siden. Ja jeg gruer meg litt jeg også. Min samboer er ca 4 uker på vei. Håper at vi kan gi noen råd til hverandre etter vært. Bjørn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå