Gå til innhold

blir de lei av å reise seg opp i sengen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er jo nesten helt umulig å legge hun for tiden, uansett kor trøtt hun er MÅ hun opp å stå!

I dag måtte eg legge meg sammen med hun, og da sovnet hun etter 1 min, men vil ikkje at det skal bli en vane..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har latt henne stå en stund jeg. Da blir hun lei og legger seg ned og sovner. I starten falt hun ned da, og skrek litt. Så vi var inne å la henne på plass. da var det greit. Nå reiser hun seg opp, og legger seg til å sove uten at vi hører noenting fra henne. Men hun reiser seg opp før vi kommer ut av rommet.

Skrevet

vi lar hun stå slik at hun skal bli sliten, om kvelden når hun skal sove gjør det meg egentli lite om hun holder på, men klokken 3 på natten syns eg ikkje er så artig hehe

og har ikkje lyst å bruke lang tid om dagen for å få hun til å sove... kanskje satse mer på å sove i vognen når vi er hjemme om dagen.. der kommer hun seg hvertfall ikkje opp..

Skrevet

sikkert lurt. Her sover vi i vogna på dagen, så det er ikke noe problem. Hun våkner sjelden om natta også da. Innimellom kl. 5 da men. Da er det som regel for å få litt vann og legge seg igjen. Som regel bare når det er så varmt

Skrevet

Her gikk det ikke over :-(

Men vi kjøpte babysafe da og nå klarer hun ikke sove uten den, nå klarer hun ikke reise seg opp i senga og når hun våkner da så skjønner hun at det ikke er vitsen og prøve og legger seg til og sove igjen, hun sover så mye bedre og så mye leeeeenge om natta :-D

Nå sover hun alt fra klokka 18 - 07 - 09 før våkna hun alltid rundt klokka 12-01 og hyla og skreik fordi vi ikke tok henne opp også ville hun starte dagen klokka 4-5 og var da stuptrøtt når klokka ble 6-7 om morran.

Skrevet

Det er en pose som man fester til senga på en måte, slik at ungen ikke klarer reise seg opp.

Det skal vist også kunne redusere krybbedød da det hindrer at barna snur seg over på magen i søvne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...