meg & to små vampyrer Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Går på cerazette. Akkurat begynt på 3. brettet nå. Fikk en litt kraftig blødning de 3 første dagene av første brett + en bitteliten en på en halv dag en uke etter. det er nå 7 uker siden og nå har jeg er merkelig blødning igjen... Jeg tenkte kanskje det var mensen, men det er sååå lite... blir helt tullete av dette, he he:) Både i dag og i går og bare littegrann (jeg blødde bøttevis i 8 dager før jeg blei gravid). Nå kan det jo hende dette tar seg opp i morgen eller noe, men er dte noen andre som fikk rare og små blødninger av cerazette? 9 mnd siden fødsel. vet ikke om dette er første mens, da jeg blødde 7 mnd sammenhengende etter fødsel ( hver dag)...
dumme mamma Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Jeg har hatt noen rare blødninger nå siden lørdag. nesten som mens, men bare litt og noen ganger. har menssmerter da men.. Synes det er merkelig. Hadde menssmerter og blødninger i starten av forrige svangerskap så er litt usikker på hva dette er...
meg & to små vampyrer Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2007 ja, bare litt her også. også rart mønster med f.eks. blødning bittelitt på formiddag og ingenting ettermiddag (men da må man jo bruke beskyttelse, for man tror jo at man har fått mensen). Hadde du sånne blødninger forrige gang du var gravid? Uff. ikke si sånt da;) Passer ikke helt enda, det. Men skal vel litt til at vi blir gravid på cerazette...?
dumme mamma Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Neida :-) Hadde ikke sånn mønster sist. Men det er samme mønster hos meg som hos deg nå. Så sikkert av pillene. (Passer ikke helt her ennå heller... Litt tidlig...) :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. juni 2007 He he:) Bra det ikke var somd a du var gravid sist;) Men litt irriterene med disse rare greiene. Håper dte gir seg snart og at blødningene blir såpass små heretter:) det hadde vært fint *drømme*
dumme mamma Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 ja, er slitsomt med sånn frem og tilbake greier. tror det er i orden, pakker vekk bind etc. og så er det pån igjen. Slitsomt! Vi får drømme litt...
ღDidrikmamsenღ Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 Kuttet kjapt ut cerazette jeg ja. Orket ikke å ikke vite når jeg kom til å blø. Var ikke noe mønster på det i det heletatt, måtte jo bestandig ha bind, for viste jo ikke om jeg koms til å blø eller ikke. Uff nei, kjipt å gå slik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå