Gjest Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 De har akkurat åpnet på senteret her. Har de noe ålreit der, eller er det bare crap? (Er jeg snobbete nå?) Vet at det finnes pappservise og sånn til barnebursdager, men er det noe mer?
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Jeg kjøper en del uteleker på nille jeg da, platbøtter, spader o.l det er kjempe billig og holder like godt som annet som koster 3 ganger så mye. Ellers kjøper jeg tegnesaker, har kjøpt et kjempe godt pledd der til 98 kr feks :-) De har en del bra ting men myyyye dritt også ja.
Gemini77 Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Jeg syns bare det er dritt! Og går aldri inn på sånne butikker. Kall meg gjerne snobbete men sånn er det bare.. :-) Men sant det du sier at det er sikkert er bra utvalg til barnebursdager. Tror også te-lys etc er billig og greit der.
It's all about me Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Har jobbet på nille tidliggere og de har faktisk masse bra og billig der. Problemet er at mange kun ser seg blind på det som er dårlig, for det er litt av det også. Går du i større butikker har de i tilegg varer fra andre produsenter som er supre.
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 dem har mye okey på nille, alt fra scrapping til lys og ikke minst johnsons produkter *digger lukten* uteleker og bursdagsting..dem har fisherprice leker der og dem er billigere enn brio feks så nei man kan være så snobbete man bare vil dme har mye bra der.... "hvorfor betale mer enn det man må for samme varen"?
frøken blå Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Nja, er vel så som så når det kommer til kvalitet? Litt sånn ala Euro Pris føler jeg. Men de har mye rart på Nille. leker til både ute og inne klistermerker tegnesaker hårpynt til små jenter solbriller kremer og shampoo hårfarge snop av forskjellig slag tørkerull og toalettpapir engangsservice til barnebursdager ja ballonger såpebobler store baller med tegneserier/figurer på ja, egentlig litt sånn sop-ihop-butikk som har litt av alt.
Tia med 2 ♀ Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 Husker når nille butikkene først dukket opp da var det bare crap å kjøpe der, idag syntes jeg det ikke er det. De har merke ting til salgs som barbie og fisher price , kari trestakk og annet. Og til billigere priser en andre steder. Klart det er noe dritt der men mye bra også. ting som brødristere, vannkokere og annet elektriske hjelpemidler til kjøkkenet pleier å være billigere der også. Syntes de fleste butikkene har fått bra scrapping utvalg til veldig greie priser nå i det siste. det er jeg veldig glad for. Liker nille jeg alltid spennede å se hva de har fått inn syntes jeg. Noen ganger kan man finne noe man trenger til en billig penge :-)
Katja Skrevet 12. juni 2007 #9 Skrevet 12. juni 2007 Handler av og til på Nille vi, og jeg er egentlig "snobbete" av meg, hehe Men de har et stort utvalg av skolesaker (penner, tape, lim, fargestifter o.l.) til barn, i tillegg til permer, skrivebøker, penal o.l. Ungene min elsker å gå rundt å kikke der inne. I tillegg har de mange fine plastartikler (tallerkner, kopper o.l.), så i sommerhuset har vi mye fra Nille, for der bruker vi bare plastkopper o.l. ute (ikke engangsbruk altså).
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #10 Skrevet 12. juni 2007 Nå har jeg faktisk vært der. Hehe. Og det var jo ikke så ille. Hadde massevis av ting med Aristokattene og Disney-prinsessene på, tror jeg skal ta med snuppa neste gang jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå