Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 ??? håper ikke det... går nesten og lengter etter "graviditesplagene", for da kjennes alt så mye mer reellt... fler i samme båt? jeg er 6 uker på vei.
Mamma`n til verdens nydeligste Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Jeg er i 7 uke nå og har så og si ingen symptomer selv.... Krysser finger for at alt er bra alikevel.. Mener nemlig å huske at jeg ikke var så plaget med annet enn trøtthet forrige gang heller...
vimsa .-) på overtid Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Da går det nok bra med oss begge! Gleder meg til å se liv jeg.. har blitt henvist til tidlig ultralyd, det blir godt å se knerten.... vet ikke når jeg får time ennå. Blir spennende uansett.... Denne lille er meget meget etterlengtet, har prøvd i to år. (har gutt på to ogethalvt også, en vidunderlig liten prins som ønsker seg lillesøster eller lillebror))
vimsa .-) på overtid Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 tvi tvi til oss alle... :-) i februar blir det babyser :-)
januarblomst Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Er 8 uker,ikke kvalm utenom når jeg blir sulten,går over etter mat. Puppene er så harde og ømme at jeg har slutta å ligge på magen! Ellers stuptrett på kveldene og veeldig lite arbeidslyst!!!!!!
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Hei! Jeg begynner på uke 13 i dag og har faktisk ikke i det heletatt kjent noe! Ingen kvalme eller ømme pupper, og jeg har ikke hatt noen form for blødninger o.l. så jeg regner med at alt er i orden:-) Var ganske bekymret for det i begynnelsen, men etterhvert så har jeg bare følt meg heldig!!!! Lykke til:-)
Ole-Kanutte_16.01.08 :) Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 Hadde det på samme måte som deg for noen uker siden Merket ingenting av symptomer jeg heller, og "glemte" nesten at jeg var gravid. Var bare trøttere enn vanlig. Idag er jeg 9 uker og to dager, kvalmen begynte litt før helga og jeg kan ikke fatte at den var noe jeg savnet tidligere! blææh... Men bare vent noen uker til du, du merker nok noe snart
stockflets Skrevet 12. juni 2007 #8 Skrevet 12. juni 2007 Jeg føler meg litt småuggen, men ikke ordentlig kvalm og kjenner ikke noe i brystene. Litt sånn at det ikke har gått opp for meg at jeg er gravid ennå... Men hadde ikke så mye symptomer sist heller;)
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #10 Skrevet 12. juni 2007 Hadde du spurt meg i går skulle jeg sagt ja, men i dag har jeg vært sååå kvalm! Skulle egntlig på jobb, men måtte jumpe av trikken på vei dit i frykt for å kaste opp. Så nå er plutselig kavlmen tilbake - er 8+5.. Så den kan nok komme før du vet ord av det ser du!
Gjest Lenchen Skrevet 13. juni 2007 #11 Skrevet 13. juni 2007 Jeg er 6 uker på vei, har kun ømme pupper, men helst bare på kvelden. Ikke så mye om dagen. Ellers ingenting. Har nesten mer energi nå enn jeg hadde før jeg ble gravid.
*tigerlilly* Skrevet 13. juni 2007 #12 Skrevet 13. juni 2007 Samme her. Ikke kjent noe som helst til ømme pupper. Ved forrige graviditet fikk jeg noen svære jur av noen pupper, nå har jeg nesten mindre enn før. Men regner likevel med at alt er fint. Blir likevel godt å få vært hos legen i uke 12 (neste uke) og få det bekreftet. Lykke til alle!
Minaw Skrevet 13. juni 2007 #13 Skrevet 13. juni 2007 Jeg er heller ikke spesielt plaget med kvalme.. Er i dag 11+4. Men jeg har hatt ganske ømme bryster og er/har vært ganske så trett og sliten.. De som ikke har noe særlig med "symptomer" på at de er gravide skal bare være glade!!! Det har vel egentlig ikke gått helt opp for meg heller enda at jeg har noe smått inni magen, men det kommer nok etterhvert.. Er det i uke 12 at det er vanlig å si fra til venner og bekjente om nyheten?
lully Skrevet 13. juni 2007 #14 Skrevet 13. juni 2007 hei... jeg hadde litt små ømme pupper i noen uker bare jeg... plutselig så var di liksom ikke ømme lenger.. di har vokst litt..i størelse ,men ikke så mye egentlig.. håper jo at alt er bra likevel......men .. tror vel det er like normalt med symptomer som uten..... håper det er normalt og miste noen oxo..... hjelp....noen som vet noe om det ????ømme pupper nå og da mener jeg ??
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #15 Skrevet 13. juni 2007 Er 7 uker på vei nå, og jeg kjenner så og si ingenting. Litt trøtt, men det kan også være fordi jeg har jobbet så mye. Puppene mine er blitt mye større og jeg kjenner at kjertlene har hovnet opp, men de er ikke ømme. Godt å se at det er flere som ikke kjenner noe!
Baby nr3 ombord Skrevet 13. juni 2007 #16 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har ennå ikke vært kvalm en eneste gang og mine ømme pupper forsvann ganske fort. Eneste sympton jeg har er vel at jeg er mye dårlig, føles som infulensa til tider minus feberen. Er 10+3 nu idag:)
Anonym bruker Skrevet 13. juni 2007 #17 Skrevet 13. juni 2007 Hei, er gravid med mitt tredje barn, og har ikke hatt noen symptomer i noen av svangerskapene før magen har vokst og jeg har merket spark. Det eneste har vært at jeg har vært litt ekstra trøtt. Føler meg bare heldig som har så enkle svangerskap.
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #18 Skrevet 14. juni 2007 Hei alle sammen, og tuuuusen takk for alle svarene... nå føler jeg meg faktisk mye roligere... har hatt to fryktelige dager, har engstet meg til tårer, men skal på tidlig UL idag, og nå har jeg fått tilbake troen på at det går bra! tuuusen takk! stååå pååå alle sazmmen! :-)
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 14. juni 2007 #19 Skrevet 14. juni 2007 Hiver meg på denne jeg. Er 6 uker på vei og har ingen symptomer. Føler meg ganske snytt. hehe Men skal ikke klage så lenge alt er bra. Lykke til!
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #20 Skrevet 16. juni 2007 Takk for at du spurte om dette og til alle dere andre som svarte også! Jeg er 6+0 og "føler meg ikke gravid". Ingen kvalme, puppene er som normalt og da kommer selvfølgelig tankene fort om alt er som det skal... Derfor veldig kjekt å lese at flere har det som meg. Har likevel tenkt å starte prosessen med lege osv på mandag for en tidlig UL. Bare for å være sikker. Noen som vet om det er fastlegen som henviser videre?
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2007 #21 Skrevet 16. juni 2007 Ja, fastlegen henviser videre til evt gynekolog.
vimsa .-) på overtid Skrevet 17. juni 2007 #22 Skrevet 17. juni 2007 så godt at vi er mange om å ha det sånn, jeg var så redd noe var galt, men nå slapper jeg av mye mer, har nesten ikke noen symptomer, bare litt stikkinger i underlivet og i siden! Dette skal gå så bra så, med oss alle sammen! Tror jeg er seks uker på vei, men er ikke sikker, pga uregelmessig mens. Skal på tidlig ultralyd 29 juni. Blir utrolig spennende! Tvi tvi alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå