Gjest Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Hva er det egentlig?? Er det det samme som kynnere? Klem
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 jeg trodde det var sånn mensenvondt- sånn murringer i rygg og forran der.....
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Det er ikkje kynnarar, murringar er som menssmerter. Hos meg sit dei foran/nederst i magen, akkurat der ein har vondt før ein får mensen. Ikkje behageleg, men teikn på at ting modnast og at kroppen gjer seg klar for fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå