Gå til innhold

usj-- er så kvalm igjen!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

typisk at det kommer tilbake nå to uker før termin............!

jeg tror jeg kreperer! og så er jeg så sulten, men det som er godt kommer bare opp :-(

 

 

*syns synd på meg selv!!***

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har også vorte kvalm no på slutten, ikkje sånn spy-kvalm, berre veldig ubehageleg. Men tek det som eit teikn på at ting modnast og at kroppen gjer seg klar til fødsel :) Då blir det litt lettare å bære..

Skrevet

Jeg var ikke noe dårlig den første delen av svangerskapet men i det siste har jeg også hatt flere dager der jeg føler meg skikkelig kvalm ... men må ikke kaste opp liksom... Føler bare at man nesten må og har ikke lyst på noe annet enn hamburgere, pommes frittes og godterier... Så prøver ikke å spise det, men spise "skikkelig mat" i det jeg orker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...