Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 typisk at det kommer tilbake nå to uker før termin............! jeg tror jeg kreperer! og så er jeg så sulten, men det som er godt kommer bare opp :-( *syns synd på meg selv!!***
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Eg har også vorte kvalm no på slutten, ikkje sånn spy-kvalm, berre veldig ubehageleg. Men tek det som eit teikn på at ting modnast og at kroppen gjer seg klar til fødsel Då blir det litt lettare å bære..
Dragemor Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Jeg var ikke noe dårlig den første delen av svangerskapet men i det siste har jeg også hatt flere dager der jeg føler meg skikkelig kvalm ... men må ikke kaste opp liksom... Føler bare at man nesten må og har ikke lyst på noe annet enn hamburgere, pommes frittes og godterier... Så prøver ikke å spise det, men spise "skikkelig mat" i det jeg orker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå