verdensbestegutt Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Noen tips, det er vanlig grillet kylling.
frøken blå Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Båtpoteter, tzatziki (hjemmelaget) og salat med fetaost + grillet kylling er jo yummi!! (jeg kommer gjerne jeg)
Monajenten Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Du kan jo lage wraps. Riv opp kyllingen og kutt salat, tomat, agurk. Ha mais til og evt. lettrømme. Det hadde vi på fredag og det var lett og godt i varmen.
dumme mamma Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Ovnsstekte grønnsaker med kylling. Ta masse grønnsaker og kylling. Del alt opp i biter og legg i en smurt ildfast form. Krydre med timian, salt og pepper. Ha oppi litt margarin (helst flytende) og sett inn i ovnen på 200 grader i 45- 60 min. ha over tomater/cocktailtomater om du har, når det gjenstår 1o min. Godt med brød til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå