Gjest Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Jeg er sååååå lei meg. Har fått beskje at jeg har mistet spiren. Noe trøste ord plis.
Erisa* Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Å nei, så fryktelig trist for deg! Jeg vet hvor vondt du har det, og kan nok ikke komme med så mye trøst, det er ikke mye som kan ta bort smerten ved å miste... Men jeg føler veldig med deg, og håper du har noen hos deg som kan ta vare på deg nå. Ønsker deg alt godt! Stor trøsteklem
Nina-med passasjer Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 huff da.du får trøste deg med at naturen ordner opp hvis det er noe galt med spiren. så da får du ha lykke til med og lage en ny:) trøsteklemmer
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 takk jenter,har verdenbeste sambo som ta vare på meg . håper på en ny spire snart.
Randine + 2 små Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Uffda, så trist! Jeg mista i januar, og alt føltes håpløst ut en stund....Nå er jeg 9 uker på vei, og det ser ut som om det kanskje går bra denne gangen, var på ul i går. Lykke til fremover! Håper du snart blir gravid igjen da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå