frøken blå Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 siden kl.11. Hmm.... Hun har ørevondt og fikk litt paracet igår. Kanskje smertene er på vei vekk og at hun har fått skikkelig hvilt seg ut nå? Var til legen med henne, og det var ikke riktig blitt betennelse (enda), men var rødt og væskefylt på venstre øre. Rød i halsen også. Stakkars jenta mi som var så trøtt.... Hehe. Må nesten vekke henne. Eller?
dumme mamma Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 kan hun ikke få sove da. jenta mi sover ofte fire - fem timer selv om hun er frisk hun. Kanskje hun blir bedre når hun får sovet ut ordentlig. Hvor gammel er hun?
frøken blå Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2007 Hun er 8 måneder. Joda, hun kan jo bare sove. Jeg har vært oppe hos henne 2 ganger, men hun ligger å sover så søtt. Smatter og "nusser" på dyne-flippen.... Hehe, hennes "kos" det. =) (Hun sover sjelden mer enn 1 time på hver hvil, det er derfor dette er litt uvanlig kost for meg)
dumme mamma Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 hehe. Nei da er det ikke så rart at du blir litt bekymret. Men da trenger hun det sikkert. Tulla mi er 10 mnd. og sover ofte 4t. på dagen. Særlig nå når det har vært så varmt. Har skjønt at det ikke er så vanlig da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå