Gå til innhold

Jeg er så glad!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to herlige barn, på 2år og snart 1år, vi har ikke plass til flere, ikke i bilen heller, og økonomien er vel heller stram. Men mannen min søker nå ny jobb, jeg har begynt å få inn noen kroner også, og i går ble vi enige om å begynne å prøve på nummer tre!!! dette skal vi få til!

det er såååå herlig!! gleder meg til bekkenløsning, hovne ankler og alt som hører med allerede, jeg elsker å gå gravid, og baby er det herligste som finns!

velger å være anonym, da dette er en liten hemlighet enda :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe! Gratulerer så mye!! Er gravid med nr tre nå!! Får være anonym jeg også, er tidlig enda!!

Skrevet

Gratulerer så masse! så gøy!

mannen min har nettop fått ny jobb, gått opp endel i lønn!! så nå ordner det seg virkelig! *danser en liten gledesdans* vi prøver fra neste periode vi da, de to forrige ble jo til på første forsøk, så det blir spennende å se (tihi)

HI

Skrevet

oj, hjelp!

vi ble jo enige om å prøve å bli gravide iløpet av et år, så nå er vi mer en normalt slappe med å beskytte oss (vi har ikke offisiellt begynt å prøve)

men etter to tette svangerskap kjenner jeg godt nå hvordan kroppen reagerer på graviditet, og nå har jeg allerede symptomer!!

jeg har ikke tenkt mye på det, men da halsbrannen vekte meg i dag morges også, tenkte jeg mitt.. :)

jeg aner ikke om dette er tilfellet, om det ikke er det er det helt greit, vi har jo ikke begynt å prøve enda, men om det er så JIPPI!! men grøss så skummelt! xD

HI

fremdeles...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...