Gå til innhold

Må man ha ammepute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer sånn på om jeg skal kjøpe eller ikke.. Noen som vet/ har erfaring? Noen som vet hvor man evt kan kjøpe en rimelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man må ikke nei, klarte det fint uten sist,men denne gangen vil jeg ha. Jeg brukte vanlige puter sist for å bygge opp litt under armen,så det gikk helt fint. Gir litt avlastning.

Skrevet

nei det trenger du ikke....

elller det ser du jo etterhvert hadde ikke kjøpt det

Skrevet

Eg har ikkje kjøpt, tenkjer å bruke vanlege puter til å støtte opp. Kan evt kjøpe i ettertid om behovet skulle melde seg :)

Skrevet

Kjenner ikke så mange som har brukt det, men jeg fikk prøve en på fødeavdelingen etter forrige fødsel, og kjøpte med det samme. Den er suveren når baby'n er bitteliten. Etterhvert gikk det like greit uten.

Skrevet

Jeg hadde en, men brukte den egentlig ikke sa mye. Denne gangen tror jeg at jeg dropper helel ammeputa. Far se hvordan det gar, og sa kjoper jeg heller hvis behovet melder seg.

Skrevet

Takk for gode råd. Tror jeg kan prøve på sykehuset, så kan jeg hastekjøpe en om det er behov :)

Skrevet

Hadde ammepute og brukte den mye. Jeg fikk ikke helt til å bruke den på sykehuset, så hadde jeg ikke fått den, så hadde jeg nok ikke kjøpt den pga den erfaringen. Anbefaler ammepute jeg!

Skrevet

Kjempe godt å bruke:)Slapper bedre av når du ammer,er fort å bli litt sliten i armene syntes jeg om jeg ikke fikk god støtte.Og det blir jo endel pupping:)

Skrevet

Jeg kan med sikkerhet si at jeg ville ødelagt både rygg og nakke totalt, dersom jeg ikke hadde skaffet meg en ammepute. Jeg kjøpte en brukt på finn.no, en stor, amerikansk en som var hard i stoppen og gikk nesten rundt hele kroppen min.

Noen synes det går supergreit uten. Du må bare føle deg fram!

Skrevet

Jeg arvet en, men hadde nok kjøpt meg hvis ikke. De koster jo 199 på kid og jeg tror det er en lettelse for både rygg og nakke:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...