Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 12. juni 2007 #1 Skrevet 12. juni 2007 Nå har e vært på profilen min i nesten en time bare for å prøve å få applications-sånn som hot or not eller x-me til å komme under prpfilbildet mitt..men får d søren me ikke til!! Ser d er mange som har d,vet da faen ka e gjør galt. er der poke og send her a message står. Noen som har peiling???
manonym Skrevet 12. juni 2007 #2 Skrevet 12. juni 2007 Hos meg står x-me lenger nede på sida, der hvor du skriver interesser og slikt, i nærheten av det en plass=)
Brillemamma Skrevet 12. juni 2007 #3 Skrevet 12. juni 2007 Ett spørsmål fra meg; hva er dette x-me greiene? Får mange meldinger om folk som vil ha meg med eller sånn..men hva er det da???
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 12. juni 2007 #4 Skrevet 12. juni 2007 Jeg ble invitert til og bruke det jeg så trykka igrun bare, jajaja og ja på det som stod nå og nå har det på profilen meeen jeg skjønner ikke så mye uttav det fordet om.
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 D er d samme som å poke,bare de kan skrive d de selv vil, f.eks. Hug,kiss,smell,slap etc. Men hos alle andre så kommer d opp automatisk der poke knappen er, lurer på hvorfor d ikke gjør d hos me...
It's all about me Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Det kommer først opp der når du endrer "komando" hvis du skjønner.
It's all about me Skrevet 12. juni 2007 #7 Skrevet 12. juni 2007 Change your achtion heter det vist, trykk på det og skriv inn det du ønsker.
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 12. juni 2007 #8 Skrevet 12. juni 2007 ja har den der,men ikke f.eks hot or not..alle andre vennane mine har den der "oppe"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå