Gå til innhold

Noen som prøver på nytt??


Gjest

Anbefalte innlegg

Noen som har hatt SA/MA som skal prøve på nytt i sommer?? Jeg hadde MA 16 mai, har ikke fått mensen ennå, har bare hatt brun utflod i to uker. Når kan jeg prøve igjen?? er d for tidlig å ha samleie nå? Legen sa at jeg burde vente 6 uker, men har hørt om andre som prøver mye tidligere! Håper noen kan svare meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Jeg mistet min lille spire 1 juni i år.Var da akkurat begynt i 9 uke.Det hele var ganske grusomt.Har ikke vært hos legen eller til ultralyd.vi tenkte å prøve igjen i løpet av sommeren.Leste her på BIM at man ikke trenger å vente så lenge,men kanskje man må vente i 6 uker etter utskrapning.

 

Leste et innlegg i dag på terminklubben januar 2008,der jeg egentlig hørte hjemme.Der var det ei som blødde veldig i en uke,legen sa at hun holdt på å miste babyen,nå har hun vært på ultralyd og jammen meg var det en liten tass inne i magen,hjerte slo.sannsynligvis var det en tvilling som ble abortert.....Drømmer om at det er meg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg hadde en SA i forrige uke, 4 uker på vei. Prøver så fort jeg kan. Har blødd av og på i en uke, nesten ikke noe idag. Tror du kan prøve med brun utflod, jeg tror det er friskt rødt blod som setter stopperen. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hei.

ja vi skal prøve på nytt. hatt 2 ma, fikk beskjed om og vente på 2 mens før vi prøvde igjen. har den andre mens nå så er ikke lenge til vi skal prøve igjen.hihi håper at jeg kan joine meg sammen med dere i april klubben.. har også holdt av en plass i mai klubben. hehe lykke til, til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

hadde MA 31.mai, va d i uke 13. hold no på å prøv igjen...ikm 30juli..fikk beskjed om at d bare va å prøv igjen så fort eg folte meg klar. venta kun i 14 daga, så va d på den igjen:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hadde en SA 2 mai, var 10 fullgåtte uker. Fikk mensen 28dgr. etterpå, satte igang prøvinga med en gang. Er nå 1-2 dager på overtid med ikm. Håper den ikke viser seg:-) Skal teste imorgen tidlig. Testa negativ på ikm dagen så vi får se.....forhåpentligvis blir det en vårbaby på oss :-)(tanta bruker aldri være for sen, blir ganske så skuffa hvis hun kommer nå)

 

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei eg hadde en utskraping etter ma den 26 mai men fekk aldri att mensen og nå er gravidtest posivtiv tok 3 negative tester i juni=) håper virkelig at det går bra denne gangen.. regner med ej får en tidlig ultralyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da=) håper d går like bra med meg=) Jeg hadde en sen EL, så jeg må nok vente en uke til før jeg kan ta noen test. Lenge å vente!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...